Якщо у вас є запитання, зателефонуйте нам
+38 096 212 40 71
У період міжсезоння, коли в Україні холодно та дощить, в Анталії ще повним ходом можна їздити на велосипеді. Велопохід в Анталії - це 2000 км на південь! Там якраз дозрівають апельсини, зігрівається море. Крім того Анталія - гірська територія біля моря, з класичними захоплюючими пейзажами, карколомними спусками, виснажливими підйомами, античними містами та глибокими каньйонами, прозорими річками і неймовірно блакитним Середземним морем. Ви побачите лікійські гробниці, яким більше 3 тис років, амфітеатри, в яких розважались люди ще до нашої ери. Подорожуючи по Туреччині на велосипеді, ви побачите її внутрішній, "нетуристичний" світ, який набагато барвистіший за вихолощені готельні квартали та пляжі. Ночуємо в наметах, в Туреччину дістаємось на бусі або літаком, їздимо легко (супровід буса).
Сідай в машину часу та повертайся у літо!
Старт туру біля аеропорту в Анталії.
Вартість туру - 200 євро
Привабливі тарифи на переліт з України до Анталії пропонують турецькі авіакомпанії Pegasus та AtlasGlobal. Ціна авіаквитка залежить від кількох факторів:
Варто згадати й про перевезення велосипеда. Тариф на транспортування велосипеда визначається авіакомпаніями у індивідуальному порядку й становить 20-50% від вартості квитка, тож за переліт велосипеда до Анталії потрібно буде доплатити у межах 20-70$.
Їхати будемо нашим новим 8-місним мікроавтобусом, обладнаним лежаком на 6-7 чол. Тобто майже всі матимуть можливість відпочивати в дорозі. Керуватиме кілька водіїв (2-3). Дорога в одну сторону (близько 2100 км) займе трохи більше 2-х діб з зупинками на обід та перепочинок (1-2 год). Дорогою назад зможемо зупинитись в якомусь місті на невеличку екскурсію, в Болгарії чи Румунії чи ще десь. Для переїзду потрібна болгарська віза (мульти). Коштує 45 євро + 300 грн. Роблять в більшості профільних туристичних фірм. Можемо зробити і ми (потрібно передати паспорт).
Також з собою потрібно буде взяти готову до вживання їжу на 2 прийоми на 6-7 чол (бутерброди, каша, пиріг тощо). Решту будемо здобувати на місці.
Як оформити болгарська візу?
Звичайно, найприємніше, що бус буде везти всі речі, які не потрібні впродовж дня, і ми будемо рухатись по маршруту без зайвого вантажу. Крім того, якщо хтось захоче відпочити, можна провести день, спостерігаючи Туреччину з вікна буса. В бус можна взяти більше речей, адже ми практично не обмежені в вазі чи об'ємі. Також власний транспорт дозволить вибирати кращі місця для стоянок та під'їжджати до них в разі потреби. Загалом, ми навіть зможемо на ходу коректувати маршрут походу, зважаючи на думку всіх учасників та обрахований кілометраж. Тож, бус - це легкість і мобільність. В наш бус помістяться 8 велосипедів і 8 пасажирів.
Кінцева сума залежить, як саме ви будете їхати, та як приїде ваш велосипед.
Варіанти наступні:
1) Ви та ваш велосипед летите літаком: вартість перельоту та транспортування велосипеда становить 220-270 євро (в залежності від авіакомпанії).
2) Ви летите літаком (Pegasus або Atlasjet) зі Львова, а велосипед веземо ми на бусі: вартість квитків на літак в обидві сторони 160-220 євро + велосипед 50 євро = 210-270 євро + витрати на пересилку велосипеда у Тернопіль та переїзд в аеропорт.
3) Ви та велосипед їдете з нами в бусі: вартість в обидві сторони 80 євро + вам потрібно приїхати з велосипедом в Тернопіль + болгарська віза (50 євро)
Зрозуміло, що дорогою додому, потрібно буде вибиратись в своє місто.
Всі витрати:
+ вартість туру - 200 євро
+ вартість переїзду/перельоту - 80 євро (+50 євро віза)/ 210-270 євро
+ харчування в містах та обіди-перекуси - 10 євро
+ додаткова страховка (необов'язково)
+ рафтинг на Кепрюлю - 20 євро (замовляється завчасно, необов'язково)
+ вхідні квитки в музеї, каньйони та інші платні зони - близько 10 євро
Всього: 330 (380 з візою) - 440-500 євро
В випадку на бусі - виходить довше і дешевше, літаком - дорожче і швидше.
N.B.Вартість авіаперельоів вказана станом на 15.11, тарифи авіакомпаній можуть змінюватись.
Мінімальна група для велопоходу по Туреччині - 5 чол. Максимальна 8 чол.
Велопохід по Анталії вимагатиме від учасників певних зусиль. Він розрахований на людей, які не перший день сидять на велосипеді, і мають досвід велопрогулянок по асфальтовій дорозі - 50-80 км за день. Більшість доріг в поході матиме тверде покриття. Також нас чекає ділянка близько 15 км з грунтово-кам'янистою дорогою, де подекуди велосипед прийдеться штовхати. Місцевість пересічена, тож як підйомів, так і спусків буде достатньо. В разі необхідності можна легко спростити похід, пересівши в мікроавтобус.
Влітку на Середземноморському узбережжі Туреччини досить жарко, тому велопоходи, як і інші види активного відпочинку, краще планувати на міжсезоння (жовтень-квітень). У цей час стовпчик термометра вдень може підійматися до +20+25 градусів, вночі ж опускатися до +5+10 градусів. Можливі дощі, несильний вітер та туман. Під час весняних походів високо в горах може лежати сніг, тож не варто забувати про теплі речі. Море на весні ще прохолодне, зате восени - температура води ідеальна для купання.
Пакуванню велосипеда потрібно приділити особливо увагу, бо ж зрозуміло, чим краще спакуєте, тим менша ймовірність отримати пошкоджений велосипед на старті. Оскільки велосипед може дістатись до пункту призначення 2 способами (мікроавтобус, літак) зупинимось на кожному зокрема.
У випадку транспортування велосипеда нашим мікроавтобусом не виключено, що він кілька раз буде розвантажуватись та завантажуватись у транспорт, оскільки нас чекає перетин кількох кордонів. Загалом, ми будемо максимально акуратно ставитись до велосипедів. Але для безпечного транспортування їх потрібно гарно спакувати. Ідеально, якщо велосипед буде розібрано і спаковано в картонну коробку (всередині виглядає отак). Як це зробити написано тут. В такому випадку жодної подряпини на велосипеді не з'явиться. Якщо коротко, то потрібно зняти обидва колеса, відкрутити педалі, болотники та задній перемикач швидкостей. Всі деталі та вузли потрібно міцно зафіксувати між собою, щоб вони не рухались (не дряпались), щоб не розкрутились гайки і болти. Потім розібраний велосипед варто обгорнути картоном чи тканиною, щоб зберегти від подряпин та інших пошкоджень. Слідкуйте, щоб "ніжні" деталі не виступали за раму. Перш за все це: манетки, перемикачі швидкостей, ручки гальмів, машинки дискових гальм. Якщо ви не в Тернополі, то все одно потрібно буде спакувати велосипед для перевезення в Тернопіль. Якщо ви привезете нам неупакований велосипед, то ми знімемо колеса, відкрутимо педалі та спробуємо перекласти велосипеди картоном. В такому випадку можливі додаткові подряпини.
Якщо велосипед перевозитиметься літаком варто перед купівлею квитків уточнити у авіакомпанії правила його перевезення. У кожного авіаперевізника своя політика транспортування спортивного спорядження до якого й відносять велосипеди, відповідно умови перевезення можуть бути кардинально різними, тож щоб уникнути пошкоджень краще підготувати велосипед відповідним чином. У більшості випадків компанії перевізники просять спакувати велосипеди так як ми описували у пункті вище, інколи додатковою вимогою є пластиковий контейнер (за нього потрібно доплатити) або ж чохол.