UK
Розклад: Пн-Пт 9 - 18

Велопохід в Туреччину (Анталія)

Ціна: 5800 грн
Тривалість: 10 днів
Замовити тур

Якщо у вас є запитання, зателефонуйте нам

+38 096 212 40 71

banner picture
Велопохід в Туреччину (Анталія)

У період міжсезоння, коли в Україні холодно та дощить, в Анталії ще повним ходом можна їздити на велосипеді. Велопохід в Анталії - це 2000 км на південь! Там якраз дозрівають апельсини, зігрівається море. Крім того Анталія - гірська територія біля моря, з класичними захоплюючими пейзажами, карколомними спусками, виснажливими підйомами, античними містами та глибокими каньйонами, прозорими річками і неймовірно блакитним Середземним морем. Ви побачите лікійські гробниці, яким більше 3 тис років, амфітеатри, в яких розважались люди ще до нашої ери. Подорожуючи по Туреччині на велосипеді, ви побачите її внутрішній, "нетуристичний" світ, який набагато барвистіший за вихолощені готельні квартали та пляжі. Ночуємо в наметах, в Туреччину дістаємось на бусі або літаком, їздимо легко (супровід буса). 

Сідай в машину часу та повертайся у літо!

Старт туру біля аеропорту в Анталії. 

Вартість туру - 200 євро

Включено у ціну
  • зустріч в аеропорту
  • супровід мікроавтобуса
  • супровід інструктора
  • ремнабір, аптечка
  • харчування згідно програми (крім перекусів та кафе)
  • прокат загального спорядження (намет, кухонне спорядження)
Ціна не включає
  • харчування в містах та обіди-перекуси
  • додаткова страховка
  • переліт в Анталію і назад - 145-180 євро + 40-90 євро велосипед (в залежності від авіакомпанії)
  • вхідні квитки в музеї, каньйони та інші платні зони (близько 10 євро)
  • прокат велосипеду - 50-60 євро
День 1

  • зустріч учасників в аеропорту в Анталії ввечері 
  • переїзд на бусі за місто Серік до місця ночівлі

День 2

  • сніданок
  • підготовка до подорожі, налаштування велосипедів. Відбираємо речі, які нам будуть потрібні впродовж дня (дощовик, вода, фотоапарат, документи), решту залишаємо в бусі до вечора
  • обід
  • тут дороги менш завантажені автомобілями і місцевість сприяє велоподорожі. В Аспендосі, за бажанням, можна відвідати амфітеатр(~20 лир), а можна і просто оглянути ззовні, бо ми ще бачитимемо багато подібних споруд (безкоштовно). Любителі солодкого можуть спробувати популярні місцеві рогалики - тулумба. Неподалік також побачимо старовинні акведуки, якими сотні років тому зрошували поля. Також в березні в цьому районі достигають апельсини, тож можна буде скуштувати їх прямо з дерев. А ще тут вирощують бавовну. Рухаємось асфальтом та грунтовими дорогами сільськими територіями, вздовж великої річки Кепрюлю, вверх, проти течії. Поступово набираємо висоту і зупиняємось на ночівлю в наметах на галявині біля річки
  • вечеря

День 3

  • сніданок
  • збираємо табір та пакуємо непотрібні впродовж дня речі в бус
  • сьогодні продовжуємо підйом вверх вздовж річки Кепрюлю та в'їжджаємо в країну рафтинг-таборів. Дорога входить в дуже мальовничі соснові ліси і все частіше виходить до річки. Тут можна влаштувати день рафтингу, оскільки річка досить цікава і бурхлива. Про рафтинг потрібно домовитись заздалегіть, щоб ми взяли з України все необхідне спорядження. Вартість сплаву становитиме близько 20 євро
  • обід (перекус)
  • минаємо село Бешконак і доїжджаємо до красивого античного мосту, якому більше 2 тисяч років і по якому навіть зараз їздять машини. Тут дуже мальовничий каньйон, чисті джерела та водоспади, загалом дуже гарно. Ночуємо у наметі або у готельчику (хто як бажає)
  • вечеря

День 4

  • сніданок
  • сьогодні ми оглянемо старовинне місто Сельге на висоті близько 1250 метрів. Зараз це невеличке поселення, але колись то було велике античне місто з потужною мощеною дорогою, амфітеатром та іншими спорудами. На гору можна активно педалювати, а можна і виїхати бусом
  • обід (перекус) В Сельге немає магазинів, тому про їжу варто подбати напередодні. Щоправда є кафе
  • після огляду вражаючих руїн амфітеатру ми остаточно полишаємо асфальтову дорогу та поринаємо у нескладний off-road. Їхатимемо глухим лісом, попри водоспад пожежною грунтовою дорогою, подекуди вкритою камінцями до маленького селища Єшилваді. Це технічно найскладніша ділянка маршруту, подекуди велосипед прийдеться вести поряд, де-не-де трохи штовхати. В кінці спуск в село, ночівля в наметах. В Сельге ми полишаємо туристичну Туреччину і поринаємо в Туреччину дику, невилизану, сільськогосподарську, натуральну. Їхатимемо лісами, а в цивілізації зустрінемо хати-мазанки на курячих ногах, кіз-скелелазів, яких годують альпійською сосною, трактори, пастухів та корів, скелі, кактуси та інші "некаталожні" цікавинки. Доречі, туалетний папір тут не продають :)
  • вечеря

День 5

  • сніданок
  • день почнеться з невеличкого підйому, але вже через годинку ми почнемо дооовжелезний фантастичний спуск в сторону Анталії. Шикарна дорога петляє між гір у густому лісі. Час від часу трапляються села, згодом з'являються річки, регулярно спостерігаємо фантастичні краєвиди засніжених вершин. Ми поступово спускаємось в краї теплиць та корів. Якщо пощастить, завітаємо в гості до пастухів, скуштуємо місцевого натурального сиру (пейнір), айрану чи мацоні. За день спустимось більше ніж на 1000 метрів
  • обід (перекус)
  • продовжуємо спуск і стаємо на ночівлю перед селом Абдурахманлар. Далі багато сіл, завантажена дорога, тож наступного дня ми переїдемо на бусі в інший район (Фетхіє, Саклікент), щоб продовжувати знайомитись з найцікавішими та невідомими місцями Анталії
  • вечеря

День 6

  • сніданок
  • переїзд в с. Угурлу неподалік Фетхіє (близько 4 год). За бажанням можна приділити трохи часу екскурсії по Анталії, оглянути старовинні ринкові квартали, прокатитись парком та скупатись у Середземному морі
  • обід (перекус)
  • переїзд до мальовничого місця ночівлі біля величезного гроту, що слугує входом в печеру, яка дихає теплим повітрям. Неподалік є термальні ванни(близько 10 лір). Печера відкрита і практично "дика", тож можна пройти в середину кількасот метрів
  • вечеря

День 7

  • сніданок
  • цього дня у нас в програмі два цікавих місця. До обіду відвідаємо античне місто Тлос, з лікійськими гробницямиамфітеатром та іншими елементами інфраструктури античного міста. Місто знаходиться на горі, тож буде нагода активно попедалювати і підкачати м'язи
  • обід
  • далі їдемо селами та оливковими рощами у туристичний регіон - каньйон Саклікент. Тут безліч автентичних кафешок з пічками і дастарханами. Каньйон Саклікент - це вузька ущелина з високими стінами, між якими тече бурхлива річка. Тут прохолодно і затишно. 
  • вечеря. 

День 8

  • сніданок
  • виїжджаємо з туристичної зони в зону оливкових гаїв та теплиць. Місцевість пересічена, рухаємось в сторону моря. Тут можна нарвати оливок і засолити їх. Спочатку вони гіркі і вживати їх можна тільки через 10 днів
  • обід
  • виїжджаємо до моря і рухаємося далі узбережжям. По узбіччях на скелях пасуться кози, в морі можна помітити гігантських черепах, подекуди трапляються шикарні лагуни з прозорою бірюзовою водою і кам'янистим дном. Якщо буде гарна погода, тут нарешті можна покупатись в морі. А в приморських містах можна подивитись на шакарні яхти та шхуни. Цього дня ми будемо ночувати на відомому пляжі Чірали, звідки підемо дивитись на природні вогні Янарташ (4 ліри), які вже сотні років горять прямо зі скель. На них можна посмажити ковбаски
  • вечеря

День 9

  • сніданок
  • вранці їдемо дивитись на мальовничі руїни античного міста Олімпос, і потім виїжджаємо на основну дорогу (крутий uphill), якою поступово спускаємось в відоме місто Кемер, де майже всі турки без проблем розмовляють російською, а дехто навіть українською. За Кемером нас чекає каньйон Гейнюк
  • обід
  • за бажанням можна оглянути каньйон (близько 10-20 лір)
  • ввечері нам також потрібно буде підготувати велосипеди для транспортування на батьківщину. Прощальна вечеря і наступного дня ввечері вже можна буде ніжитись в рідному душі
  • вечеря

День 10

  • сніданок
  • переїзд до аеропорту
  • виліт додому

Переліт в Анталію і назад

Привабливі тарифи на переліт з України до Анталії пропонують турецькі авіакомпанії Pegasus та AtlasGlobal. Ціна авіаквитка залежить від кількох факторів:

  • аеропорта вильоту - зазвичай з менших аеропортів, наприклад Харків, Запоріжжя чи Львів, вартість перельоту нижча
  • часу до запланованої поїздки - чим ближче до вильоту тим дорожчі авіаквитки. Так, спланувавши подорож заздалегідь квитки можна купити за 100-120$, ближче до вильоту вартість значно зросте і може сягнути 150-220$.

Варто згадати й про перевезення велосипеда. Тариф на транспортування велосипеда визначається авіакомпаніями у індивідуальному порядку й становить 20-50% від вартості квитка, тож за переліт велосипеда до Анталії потрібно буде доплатити у межах 20-70$.

Переїзд на автобусі

Їхати будемо нашим новим 8-місним мікроавтобусом, обладнаним лежаком на 6-7 чол. Тобто майже всі матимуть можливість відпочивати в дорозі. Керуватиме кілька водіїв (2-3). Дорога в одну сторону (близько 2100 км) займе трохи більше 2-х діб з зупинками на обід та перепочинок (1-2 год). Дорогою назад зможемо зупинитись в якомусь місті на невеличку екскурсію, в Болгарії чи Румунії чи ще десь. Для переїзду потрібна болгарська віза (мульти). Коштує 45 євро + 300 грн. Роблять в більшості профільних туристичних фірм. Можемо зробити і ми (потрібно передати паспорт).
Також з собою потрібно буде взяти готову до вживання їжу на 2 прийоми на 6-7 чол (бутерброди, каша, пиріг тощо). Решту будемо здобувати на місці.

Як оформити болгарська візу?

Переваги супроводу бусом

Звичайно, найприємніше, що бус буде везти всі речі, які не потрібні впродовж дня, і ми будемо рухатись по маршруту без зайвого вантажу. Крім того, якщо хтось захоче відпочити, можна провести день, спостерігаючи Туреччину з вікна буса. В бус можна взяти більше речей, адже ми практично не обмежені в вазі чи об'ємі. Також власний транспорт дозволить вибирати кращі місця для стоянок та під'їжджати до них в разі потреби. Загалом, ми навіть зможемо на ходу коректувати маршрут походу, зважаючи на думку всіх учасників та обрахований кілометраж. Тож, бус - це легкість і мобільність. В наш бус помістяться 8 велосипедів і 8 пасажирів.

Вартість перельоту/переїзду

Кінцева сума залежить, як саме ви будете їхати, та як приїде ваш велосипед.
Варіанти наступні:
1) Ви та ваш велосипед летите літаком: вартість перельоту та транспортування велосипеда становить 220-270 євро (в залежності від авіакомпанії).
2) Ви летите літаком (Pegasus або Atlasjet) зі Львова, а велосипед веземо ми на бусі: вартість квитків на літак в обидві сторони 160-220 євро + велосипед 50 євро = 210-270 євро + витрати на пересилку велосипеда у Тернопіль та переїзд в аеропорт.
3) Ви та велосипед їдете з нами в бусі: вартість в обидві сторони 80 євро + вам потрібно приїхати з велосипедом в Тернопіль + болгарська віза (50 євро)
Зрозуміло, що дорогою додому, потрібно буде вибиратись в своє місто.

Скільки всього потрібно грошей

Всі витрати:
+ вартість туру - 200 євро
+ вартість переїзду/перельоту - 80 євро (+50 євро віза)/ 210-270 євро
+ харчування в містах та обіди-перекуси - 10 євро
+ додаткова страховка (необов'язково)
+ рафтинг на Кепрюлю - 20 євро (замовляється завчасно, необов'язково)
+ вхідні квитки в музеї, каньйони та інші платні зони - близько 10 євро
Всього: 330 (380 з візою) - 440-500 євро
В випадку на бусі - виходить довше і дешевше, літаком - дорожче і швидше.

N.B.Вартість авіаперельоів вказана станом на 15.11, тарифи авіакомпаній можуть змінюватись.

Кількість учасників

Мінімальна група для велопоходу по Туреччині - 5 чол. Максимальна 8 чол.

Складність маршруту

Велопохід по Анталії вимагатиме від учасників певних зусиль. Він розрахований на людей, які не перший день сидять на велосипеді, і мають досвід велопрогулянок по асфальтовій дорозі - 50-80 км за день. Більшість доріг в поході матиме тверде покриття. Також нас чекає ділянка близько 15 км з грунтово-кам'янистою дорогою, де подекуди велосипед прийдеться штовхати. Місцевість пересічена, тож як підйомів, так і спусків буде достатньо. В разі необхідності можна легко спростити похід, пересівши в мікроавтобус.

Погода, температура

Влітку на Середземноморському узбережжі Туреччини досить жарко, тому велопоходи, як і інші види активного відпочинку, краще планувати на міжсезоння (жовтень-квітень). У цей час стовпчик термометра вдень може підійматися до +20+25 градусів, вночі ж опускатися до +5+10 градусів. Можливі дощі, несильний вітер та туман. Під час весняних походів високо в горах може лежати сніг, тож не варто забувати про теплі речі. Море на весні ще прохолодне, зате восени - температура води ідеальна для купання.

Пакування велосипеда для транспортування

Пакуванню велосипеда потрібно приділити особливо увагу, бо ж зрозуміло, чим краще спакуєте, тим менша ймовірність отримати пошкоджений велосипед на старті. Оскільки велосипед може дістатись до пункту призначення 2 способами (мікроавтобус, літак) зупинимось на кожному зокрема.

У випадку транспортування велосипеда нашим мікроавтобусом не виключено, що він кілька раз буде розвантажуватись та завантажуватись у транспорт, оскільки нас чекає перетин кількох кордонів. Загалом, ми будемо максимально акуратно ставитись до велосипедів. Але для безпечного транспортування їх потрібно гарно спакувати. Ідеально, якщо велосипед буде розібрано і спаковано в картонну коробку (всередині виглядає отак). Як це зробити написано тут. В такому випадку жодної подряпини на велосипеді не з'явиться.  Якщо коротко, то потрібно зняти обидва колеса, відкрутити педалі, болотники та задній перемикач швидкостей. Всі деталі та вузли потрібно міцно зафіксувати між собою, щоб вони не рухались (не дряпались), щоб не розкрутились гайки і болти. Потім розібраний велосипед варто обгорнути картоном чи тканиною, щоб зберегти від подряпин та інших пошкоджень. Слідкуйте, щоб "ніжні" деталі не виступали за раму. Перш за все це: манетки, перемикачі швидкостей, ручки гальмів, машинки дискових гальм. Якщо ви не в Тернополі, то все одно потрібно буде спакувати велосипед для перевезення в Тернопіль. Якщо ви привезете нам неупакований велосипед, то ми знімемо колеса, відкрутимо педалі та спробуємо перекласти велосипеди картоном. В такому випадку можливі додаткові подряпини.  

Якщо велосипед перевозитиметься літаком варто перед купівлею квитків уточнити у авіакомпанії правила його перевезення. У кожного авіаперевізника своя політика транспортування спортивного спорядження до якого й відносять велосипеди, відповідно умови перевезення можуть бути кардинально різними, тож щоб уникнути пошкоджень краще підготувати велосипед відповідним чином. У більшості випадків компанії перевізники просять спакувати велосипеди так як ми описували у пункті вище, інколи додатковою вимогою є пластиковий контейнер (за нього потрібно доплатити) або ж чохол. 

Спорядження:
  1. Спальний комплект (спальник+килимок) (Оренда)
Question [uk]11
Ответ [uk] 111
Question [uk] 22
Ответ [uk] 22